Najważniejsze czynniki w dzisiejszym handlu

W dzisiejszym handlu, niezależnie czy sprzedajemy produkty czy usługi, najważniejsze jest dobre wrażenie i to, czy klient kojarzy naszą firmę z określoną, rzecz jasna jak najlepszą jakością.

Właściwie można powiedzieć, że bez dobrej marki, rozpoznawalnych i kojarzących się dobrze znaków firmowych trudno jest sprzedawać, nawet mając dobrą jakość produktów czy usług. Klient zazwyczaj wybierze produkt ze znakiem firmowym, który zna – kupił wcześniej, widział w telewizji, na ulicy czy w internecie. Właśnie w internecie jest teraz największe pole do popisu dla reklamodawców. Wykształciła się nowa metoda budowania wizerunku firm: identyfikacja wizualna w internecie i nie tylko. Polega to na tym, że firma jako całość przybiera określone, niezmienne barwy, logo i znaki. Każdy rozpozna znak korporacji Mc Donald’s po wielkim, żółtym M nawet bez napisanej nazwy.

Korzystanie ze znanej marki uchodzi wciąż wśród klientów za pewien rodzaj snobizmu. Nowoczesne studio graficzne wykonuje więc identyfikacją graficzną tak samo często jak zwykłe projekty stron internetowych (przykład tutaj: strony internetowe Szczecin).